fredag 11 december 2009

Surdegskurs!

Jag har något roligt att berätta, jag ska få vara assistent åt självaste Manfred EnokssonSkillebyholm under hans surdegskurs nu i helgen. ska bli så spännande!! Är tok nervös att jag ska göra fel!! Men man är ju där för att lära sig mera om surdegen och bakningen m.m Kommer att bli helt slut av all information, som sedan ska smältas i min lilla hjärna.. det tar nog några dagar innan man fattar allt!! Men kul ska det bli. En dröm som går i uppfyllelse!!! Återkommer med mera information efter helgen!! Mvh Milla

4 kommentarer:

  1. Härligt Milla, hoppas du får riktigt ROLIGT och njuter av var minut.

    Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Hur gick det med kursen?
    Skön blogg du har för övrigt, behåll stilen!
    /Björn

    SvaraRadera
  3. Den var helt fantsktisk!!! Jag lärde mig massor på kursen!!!

    Tack björn!!

    SvaraRadera