fredag 30 april 2010

Det kom 2 st paket igår!!

Det här fick jag av min samarbetspartner FikaMera... Fick nästan hjärtsnörp när jag såg vad fanns i paketet..
Tusen tusen tack!!! Skålen har jag kikat på tidigare den är ju så vacker!! Och nu är den MIN!! ;O) Ska baka en god kaka idag i silikonformen.....
Tack igen FikaMera för dessa underbara gåvor!!
Rice - Bakform fjäril silicon ljusblå, IB Laursen - Skål creme med hällpip, Svart te - Kärlek te (svart te smaksatt med tropiska frukter, vanilj, grädde samt blommor.)
Och Åre biscotti med mandelsmak!!
Teet drack jag i natt för min onda hals.. gudomligt gott... och så slank ju en biscott i ner också förstås.. Super goda!!
Det andra paketet som kom var från Dansukker en annan av mina fantastiska samarbetspartners!
I paketet låg den Ekologiska produkter som jag varmt vill rekommendera att man använder sig av när man bakar.. ger mycket mera smak och färg på bakverken eller småkakorna även i matbrödet så känner man skillnaden!
Jag använder mig av ekologiska/biodynamiska produkter i så stor utsträckning det går!
Ljus ekologisk sirap, strösocker, florsocker och rörsocker låg i paketet!
Tusen tack för Dansukker dessa produkter!

Här ska bakas goda kakor och bullar!! Bilder kommer senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar