torsdag 6 maj 2010

Jag har fått en till Samarbetspartner!

Jag har fått en till Samarbetspartner den fantastiska företaget med dom många nötterna, naturgodiset eller dom olika mixarna ris-, majs- och ärtsnacks m.m Exotic Snacks.
Det som är super bra är att dom ha även ekologiska produkter!!
Här kommer lite information: Exotic Snacks sortiment av naturgodis erbjuder något för alla och mycket för många. Det är svårt att motstå något så gott som godis från naturen! Den härliga smaken av nötter kombineras med livsviktiga närings-ämnen från naturen; nyttiga fetter, mineraler, proteiner och vitaminer. Samtidigt innehåller de flesta nötter inte kolhydrater, transfetter och skadligt kolesterol. Kan det bli bättre? Jag är så glad att få denna möjlighet!

2 kommentarer:

  1. Men jösses människa va du har flyt :)

    VAd kul med alla nya samarbetspartners ;)

    Något tips om hur man gör? *Asg*

    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Jaa, det verkar vara min tur nu!! Jag brukar inte ha flyt alls!!

    Kul för nu får jag prova en massa nytt som jag inte skulle ha fått chansen till tidigare!!

    Och hjärna går på hög varv spottar ut recept.... ;O) Ska bara hinna med att baka och föra receptkontroll så det blir rätt...

    SvaraRadera