lördag 29 oktober 2011

Nu är flytten klar!!!

Hej ALLA!!
Åhh, vad jag har saknat ER!!!! Men som vanligt kan man inte lita på TELIA!!!

Mitt besked och i min mobil fick jag en bekräftelse via SMS att bredband skulle kopplas in den 20/10!! HMM, fatta min förvåning när jag fick ett nytt SMS och det sa att den 27/10 skulle bredbandet kopplas in.. Då ilsknade jag till inte nog att TV inte följde med i flytten den hade dom glömt sa dom?? Märkligt för att på torsdagen 13/10 så dog vårat bredband och TV hemma i gammla lägenheten.... Telefonen hade vi koplat ut den 13/10 i huset och fick lovbat att efter 8-10 dagar (arbetsdagar) så skulle TV och bredband vara inkopplat!

Men grönögd som man är så tror man ju på TELIA! Men igår fick vi Bredband och TV, men TV fungerar inte alls.... Den hänger sig och krånglar... Då sitter man i köigen och får till svar att eran lina är det FEL på!!! Det är dålig hastigehet så TV orkar inte leverera !!!

N ää, nu har jag fått nog, nu harjag brutit mitt avtal med TVabonnemanget och skaffat VIASATT dom kommer på ONS och ska sätta in parabol istället kan ju inte bli sämre än tidigare!!

Så vi packar upp och håller på för fullt badrummet snart klart i renovering... Så blirder kommer ... Men jag vet inte vart kameran tog vägen i packningen ....!!

Vi har fortfarande inte hittar BRÖDROSTEN!!! den är då helt borta!! Barnen är inte så glada på sin mamma som har packat ner den så väl!! (bort den så väl ska det kanske vara).
Blir nog så att Mamma får köpa en ny!!

Kram på ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar