torsdag 15 december 2016

Jag är tillbaka!

Förlåt min långa frånvaro men vårat liv har varit i kaos! Det är ju inte så att man har lust att prata vitt o brett om vissa saker men jag har levat i terror sedan jag separerade från ena barnets far!  Min 16 åriga son har haft det tufft o jag valde att stödja honom! Vi har kommit starkare ur detta! Men det har lika gärna kunnat sluta i katastrof, det slutade med att sonen fick nog! Han blev mordhotad av sin papppa med kniv!! Men allt lades ner pga inga bevis ord mot ord! Så han sa upp all kontakt med sin pappa, trist att en vuxen man inte klarar av att vi separerade men att hota sitt barn med att flyttar du inte hem till mig så ska jag göra vissa saker med din familj inför dig! Så nu vet ni varför jag inte orkat vara på bloggen har inte bakat på snart 3 år har inte haft lust alls!

Jag har min nya sambo sedan 12 år tillbaka som stöttat oss i allt och utan honom så har vi nog inte orkat med allt det som vi har fått utstå. Tyvärr verkar det vara vanligt att man ska behöva slåss för att barn ska få må bra efter en separation!

Men nu nog om det!!

Nu ska här bakas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar