tisdag 12 april 2011

Sockerblommor!

1:a veckan på Jobbet, går över min förväntan!! Jag trivs som bara den!! Än så länge har inte kroppen slagit bakut, underbart! Jag har gjort lite ändringar så jag jobbar 3 dagra i veckan istället för varje dag hinner ju inte baka specielt mycket på 2 timmar.. ;O/ Så nu jobbar jag 3 dagar och jag hoppas det kommer att fungera jag borjar imorgon 13/4 på den nya schemat. Jag har gjort blommor för första gången till jobbet, hoppas dom blev glada för dem.. Färger och pärlor i olika färger.. Blev ganska nöjd för att vara första gången! Bättre blir jag väl med lite mera erfarenhet.... Och vilken tidskrävande pyssel detta är!! *pust* Men ack så roligt!!! Ni kan väl säga vad ni tycker, kom gärna med förslag hur jag kan blir bättre och om bra färger som ser snygga ut och pärlor, glitter m.m Ni har ju mera erfarenheter än mig, tacksama för all hjälp jag kan få!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du trivs! Och blommorna är jättefina.

    SvaraRadera
  2. Erika>> Tack så mycket! Jaa, det känns som jag jobbat där i flera år! Trivs som fisken i vattnet! HA det gott!! //Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Blommor är toppenfina. Så härligt att du trivs och att kroppen vill samma som dig :)

    Varm kram

    SvaraRadera