måndag 7 november 2011

Nu är måttet RÅGAT!!!!

Jaa, vad säger man!! Vi lever väl i alla fall på 2000 talet?!! Och bredbande ska ju fungerar??? Joo, men vårat går i snigelfart!!!! Vi har till och med minus på våran ledning när TELIA gör sinamätningarna på våran ledning?! Alltså värre än på 90 talet när datron kom och man satt på 56K modem!!!

Jaa, det resulterar i att jag inte kan lägga upp bilder eller blogga tills problemet är löst.. Vi ska gräva fiber men det blir ju nite förrän i vår!!!!

Så jag blir lite frustrerad att inte kunna blogga... Om man var rik så kunde jag ju köpa mig en bärbar dator och moilt bredband... Men jag har ju inte det tyvärr, utan har mina knappa 4000kr på aktivitetsstödet hos FK!

Så nu mina kära vänner måste jag snällt vänta med at lägga ut bilder m.m tills jag kommer åt någon annan dator och får låna den... Känner ju dock inte någon som har en dator att låna ut...Så jag hoppas at TELIA kan hjälpa mig så jag kommer ut ibland som nu.. Så skriver jag så fingrarna blöder innan nätet går ner så jag inte kan skicka in inlägget!!!

Men jag kommer tillbaka snart!!!!!!

KRAM PÅ ER!!!!!!

Och så hoppas jag att ni förstår min situation och hålller en tumme att hjälpen kommer snart!!!

1 kommentar:

  1. Men då har ju vi något att längta efter ;)

    Hoppas det ordnar till sig lite fortare.. du får passa på att njuta av ditt nya huset istället ;)

    pöss å kram!


    Stina

    SvaraRadera