lördag 28 augusti 2010

Ofrivillig frånvaro från Bloggen!!!

Halloj!! Det var ju ett tag sedan!! Jag har haft sådant strul med TELIA!!!! Jag har bytt mitt modem 4ggr nu till sist feb 09 så blev det ett Thompson modem med någon slags smartfunktion så TELIA kan se när det blir avbrott på Internet. Både TV och nät har varit off!! Digitalboxen har jag bytt 3 ggr nu blev det den inspelningsbar pga den skulle vara bättre än dom jag hade innan?!! Japp, nu är det så att TELIA upptäckte att mitt nya Modem sedan feb 09 inte har varit registrerat så jag har inte haft till gång till nätet??!! Jaa, vi har ju kunnat surfa och så med det har ju lagt av från och till även TV har ju dött ibland mitt i en superbra film och barnen har ju helt enkelt exploderat av ilska när deras film lagt av!!! Hur TELIA kan missa att registrera mitt Modem??? Och att det har fungerat till och från?? Att dom inte upptäckt det när jag ringt tidigare??? Och sluppit byta en massa utrustning?? Så sedan igår ska det vara REGISTRERAT Och jag skulle få en kompensation?? Mina barn är rätt trötta på TELIA och dess strul, dom sa vi får väl en Biobiljett eller något?!! ;O/ Ska bli intressant på vad det kan bli efter alla turer!!! Och så går familjen runt och sjunger FELIA, FELIA!! *skratt* Tur att vi har humorn kvar i alla fall.... Jaa, kära vänner nu är jag här igen och har en massa att ta igen!!! Hoppas att ni inte har glömt bort mig för jag har en massa goda recept och bilder för jag har ju dokumenterat även fast jag inte kunnat lagt ut det!! Jag har i alla fall saknat ER!!! Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka gumman.. du har varit saknad.

    Ja är det inte det ena så är det det andra som strular... jag om någon vet hur det är ;)

    SvaraRadera
  2. Telia kallas ofta Felia av just en anledning....finns väl inget bolag som strular så mycket? Häruppe har dom varenda gång vi har ringt sagt att det är nog vår egen utrustning det är fel på? När sen reparatören kom så sa han att det är ett mirakel att ni alls har en telefon så dålig som er ledning in var? TELIAS ledning! Hualigen!

    SvaraRadera