torsdag 13 januari 2011

Du har fått ett Paket!!!

Jag fick ett sms på min mobil att jag hade ett paket att hämta??? Jag hade ju inte besällt något?! Sambon skjutsade mig till Statoil och jag hämtade ut paketet!! Det var från min samarbets partner FIKAMERA!!! Tusen tack!!!! Hon ville önska mig och min familj Gott Nytt År! Jag fick en baguettplåt och en degskrapa som jag hade på min önskelista på bloggen! Helt fantastiskt!! Nu är jag en stolt ägare till ny degskrapa och baguettplåt! ;O)

Detta låg i paketet!!

Titta vilken suverän degskrapa!!! Helt underbar att hålla i !!!

Baguettplåten har 3 st rännor.

Vad säger man?? TUSEN TACK Elisabet!!

Ni har väl inte missat en av världens bästa webbshop?? På Fikamera finns allt du behöver inför ditt brödbak och bullbak och inte nog med det så finns det en massa formar till kakorna. Du har produkter som Rice och LB Laursen och assistenten Ankarsrum. Jaa, kort och gott hon har det mesta!! Så kika in och shoppa loss!!

Mvh Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar