onsdag 19 januari 2011

Nu ska ni få höra något som jag vill tala om!!!

jag såg en lärka nyss, och det var våren som kom. Näää det är inte riktigt sant!! *LER* Men detta är SANT!! Jag har fått chansen att arbetsträna på ett bageri?!!! Kan ni fatta!!! Min dröm har gått i uppfyllelse..... Jag har velat tagit kontakt med henne sedan länge men då hade hon sitt Café så långt bort från Nora och med tanke på att jag inte har körkort så var det ju helt uteslutet!! Men nu har hon flyttat sitt Bageri till självaste kärnan i Nora! Och då pratade jag med AF om det skulle gå att arbetsträna hos henne. Min handledare gick och pratade med henne för jag vågade inte "sälja" mig själv. Det ar ju ett tag sedan man jobbade. Och Hon ville då att jag skulle komma och presentera mig och visa upp vem jag var! Och det gjorde jag och hon ville jag skulle börja direkt!! Och det ville jag med! Så där är jag nu att imorgon ska jag till AF på uppföljingsmöte och sedan gå och jobba!! Hur kul som helst!!! Och det bästa är att hon vill inte ha heltidare utan halvtid och då är ju jag så klart en kandidat till en av halvtiderna!! Åh, vad jag är lycklig det var länge sedan jag kände att det händer något positivt för just mig! Bara kroppen håller ihop! Kika gärna in på hennes sida.. Silkes Bageri & Café Kram Milla

3 kommentarer:

  1. ÅHHHH Camilla vad ROLIGT, kan ju inte finnas ett arbete som skulle passa bättre för dig.

    Stort LYCKA TILL och baka på nu. Kanske du kan få henne att baka dina underbara surdegslimpor


    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt, vad glad jag blir för din skull!!!!!! Ska genast surfa dit och kika!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt och spännande! :-)
    Grattis!

    SvaraRadera