torsdag 13 januari 2011

Smörgås tårta!

Min kära sambo fyllde 42 år och ville ha en smörgås tårta.. Men han skulle promt beställa i från konditoriet pga jag skulle få vila lite tyckte han.. Snällt, men jag vet att det är svårt att köpa smörgåstårtor utan majonäs som jag inte tål.
Och efter ett par telefonsamtal fick han se sig som besegrad och inhandla diverse ingredienser till Millas smörgåstårta!!
Och så här blev den.. Är tyvärr urkass på ganering så det bryr vi oss inte om, jag får lära mig mera om detta lite senare.
Lite vinklad från sidan..
Från sidan..

Lite halv uppifrån...

Smaken var det inget fel på har gjort den många ggr tidigare... Men jag måste jobba på att garnera.. :O(

5 kommentarer:

  1. Urkass på VAD, sa du ? WOW vilket konstverk, såååå gott. Gratta gubben med en KRAM

    SvaraRadera
  2. Den blev väl superfin! Kan känna att du är superbra på att garnera!!!!!! Ursnyggt!
    Ha en go helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. urkass? VAD??? säger jag åxå... den var SKITSNYGG!!!!!

    å du... den ser jäkligt god ut :)
    och du........ min sambo fyller 42 på måndag *haha*

    SvaraRadera
  4. Ser snyggt ut! Vad kör du med för grejer inuti tårtan?

    /Martin
    martinbakar.se

    SvaraRadera
  5. TAck alla för era underbara kommentarer dom VÄRMDE GOTT!!! TACK!!

    Martin>> Receptet kan jag självklart lägga in, det missade jag helt.

    SvaraRadera