torsdag 13 januari 2011

Tappad lust!

Jag har varit borta en stund från bloggen lite har det varit pga kroppen har inte velat varit med alls under denna kalla vinter! Men så har vi haft avbrott med Telia igen flera ggr dom felsöker med finner inget fel alls, så nu verkar det som jag maste leta efter ny leverantör pga dom klarar inte av att leverera till mig enligt deras avtal! *suck* Blev utförsäkrad nu den 1 januari, ny medicin som gör en kocko i huvudet men värken tar den inte bort inte?! Så det har varit lite mycket nu på sista tiden.. Jag tappade baklusten när jag tappade min vanlijextrakt igolvet så kände jag att nää nu lägger jag allt vad som har med bak at göra!!! Jag var så arg och ledsen att kroppen inte ville lyda mig så jag förlorade kontrollen över att hålla flaskan så den gick i golvet.. Hade inte hänt om jag varit frisk! Änn så har jag inte gjort en ny flaska med extrakt i, letar nu efter enn nyflaska som jag kan använda och det är inte lätt. Nää, nu har jag gnällt färdigt och tagit mig i kragen och RYCKT upp mig!! Så jag... Nytt År NYA tag!!! Jag hoppas att ni har haft en underar Jul och ett vackert Nytt År?! Kram på ER!

4 kommentarer:

  1. hm.. jag tappade ingen flaska i golvet, men min baklust tappade jag nog strax innan jul när min kropp åxå la av.. fick något skit i ryggen...
    Meeeen den är sakta på väg igen :)

    SvaraRadera
  2. Jaa, visst blir man ledsen på kroppen.. Och så blir man så besviken när man gått och väntat i nästa 6 veckor på att få baka med extraktet och så går det i golvet!!
    Men nu går det mot bättre tider hoppas jag..

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Det låter inte roligt att det ska vara så svårt att hitta vad det är som är fel på din uppkoppling!
    Kontakta mig gärna via formuläret på länken nedan, så ska jag göra vad jag kan för att få felsökningen att fungera bättre!

    Hälsningar
    Lisa Arvidsson
    Telia kundservice

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    SvaraRadera