onsdag 2 december 2009

Det kalla vädret!!

Jaha, då var det kalla vädret här.. Tidigare har man älskat när mörkret har kommit och man får ta fram ljus och mysa. Men nu är det ett rent helvete när den kalla vintern kommer. Tredje dagen som jag inte har sovit utan har haft ont i kroppen.. Man undrar ibland hur mycket ska man tåla?? Orkar inget har så mycket jag vill göra men det finns ingen kraft ikroppen.. Sonen blir lidade hela familjen blir lidande av detta.. Känns inte riktigt rättvist!! Många tror att det är ju så skönt att gå hemma loch vara ledig!! Jaa, byt med mig så ångrar dom sig på minder än 5 röda.. Finns det inte någon som kan uppfinna ett botemedel mot WAD III och Fibro??? skulle ge min högra arm för det!! Bara att vara smärtfri i några timmar. Började idag med sjukgympan igen.. Skönt att kommaigågn med det.. Om jag bara kunde komma över snö problemet så jag kunde ta mig körkort, så jag inte blir så låst när det blir kallt att jag inte kan ta mig någonstans. Som det är nu så är jag beroende av alla andra.. Skjutsa mig hit och dit!! Att ta mig till gympan eller yogan bir ju då ett problem när kroppen inte orkar gå till stan när vintern kommer!! Nää, nu vill jag inte må dåligt jag vill må bra som alla andra och känna gläde att Julen kommer... Men jag ser bara jobb som jag inte orkar med.. Vill så gärna baka men just nu har kroppen sagt sitt!! Då får man snällt vänta på en bättre dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar