tisdag 15 juni 2010

En webb butik du inte får missa!!!

Du har väl kollat in FikaMeras webb butik?? Följ med in och se alla vackra skålar i kermaik från IB Laursen eller dom vackra förkläderna från Rice? Jag har dom här bakskålarna från IB Laursen och dom är suveräna att baka i!! Jag kör med elvispen nästan varje dag i dem och inte en repa blir det, lika fina fortfarande!! Varför inte en glasburk från IB Laursen att förvara din müsli i?? Receptet hittar du ju hos mig så nu finns det inga undanflykter kvar!! ;O) Det finns en uppsjö av olika sorters strössel till vardags och mera festliga tillfällen som Dop , bröllop, kalas m.m Eller super häftiga muggar till picnicken i sommar!! Barnens älsklingsfärger.. Kommer från Rice! Kika in hos FikaMera du kommer inte att bli besviken hon har allt och lite till!! Hon har suverän service och tok snabb leverans!!

1 kommentar:

  1. Helt underbar sida:D


    Jag måste även passa på att tipsa dig om min nya tävling, där du kan vinna ett förekläde helavägen från Carolyn´s Kitchen i LA, du har bla kunnat se dessa i "Svenska Hollywood Fruar"

    http://maddesmumms.blogg.se/2010/june/tavling-i-sammarbete-med-carolyn-s-kitchen.html

    SvaraRadera