måndag 11 oktober 2010

Och så har det hänt igen!!!

Som ni vet har vi ju haft väldigt mycket strul med vårat modem och digital TV från Telia!! Nu i flera veckor har vi haft avbrott några ggr. Och så igår händer det igen 16 ggr på ett dygn??? Vi märkte av 6 ggr vi startade om modem och digitalbox.. Men enlite Telia själva så hade det varit 16 st avbrott.. Vi har haft strul nu i över 1 års tid och nu börjar vi tröttna!!! Min son kna ju inte lämna in sina jobb i tid till skolan om det fortsätter!! Han går ju på IT gymnasium!!!! Och jag kan inte sköta om min blogg som jag vill.. När nätet hela tiden bara förvinner... Nu så ska dom ialla fall skicka uat en tekninker till oss för att se om några av mina grannar har störade elektronik?!! För dom har ju kommit på att vi kan inte göra något åt detta utan det ligger utanför våran kontroll!! Får väl se hur problemet ska lösas.. Bara så ni vet att jag kanske inte får in text och recept och bilder som vanligt när nätet försvinner så ofta!! Om inte problemet löses så blir det väl att leta någon annan leverantör till bredband och TV.. Ha det gott//Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar