måndag 8 november 2010

Jag har fått ett Award!

Jag har fått ett Award av Stina som har den fantastiska bloggen Tulipans Bakverk!
Tack gumman för denna utmärkelse, man blir så otroligt glad när man får en Award. Det är en bekräftelse på att min blogg är OK!! Tusen tack Stina!!
Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka den personen du fick den av
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg
3. Dela tre saker du gillar med dina läsare
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggare som du tycker förtjänar denna utmärkelse.
Tre saker som jag gillar:
1. Baka
2. Baka
3. Baka
Nää skämt och sido...
1. La familjen
2. Baka
3. Bjuda på det jag bakat
Jag vill ge denna awarden till dessa bloggare:
1. Malin - Malins mat
3. Lena - Tårtan
5. Danielle - HeavenlyCupcake
Det är jätte svårt att välja ut dom som ska få dessa award.
Jag tycker personligen att alla bloggare är värd en massa awards för alla underbara bakverk och att ni bakar.
Och alla ni som jag delar med er av recepten!! Bara det är värt massor för oss som älskar att bakar, och att få tillgång till recept & tips och råd kan vara ibland A och O!
Så till alla där ute i bloggrymden!! Kram Och tack för alla recept och all inspiration man får av ER!!

5 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Vad kul att få award!

    SvaraRadera
  2. Malin>> Tyckte du var värd en!! Du har så mycket gott inne hos dig!!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för awarden! Jag som har dåligt samvete för att min blog inte uppdateras lika ofta längre blev jätteglad!

    SvaraRadera
  4. Fröken Fräken>> Tyckte du behövde en Award för dina fantastiska kreationer!! Önskar att jag kunde göra lika till mig och mina barn!!

    Mvh Milla

    SvaraRadera
  5. Tack snälla, vad glad jag blir!!

    SvaraRadera