tisdag 2 februari 2010

Hej alla bakfantaster! Ursäkta om jag inte har lagt så mycket tid på min Blogg.. Mina dagar har varit fulla med inskolning på dagis och hållit mig flytande i vardagen pga vädret har inte varit snäll mot min kropp!! Men jag har i alla fall bakat semlor dock inte på Surdeg utan på en fördeg. Allt har varit ekologiskt odlat till och med biodynamiskt odlat. Recept kommer under morgon dagen! Jag har även gjort mandelmassa själv, dock inte grädden fast en önskan hade jag haft att ha en egen ko!! Men har ju inte plats för den i trädgården min som är på hela ca 30 kvm!! En annan önskan är att ha egna hönor så jag kan få ägg! Jag som ni vet är ju min dröm att bo på Landet en stor dröm... Men en vacker dag så kanske man kan få uppleva den med!! "håller tummarna" Som sagt så återkommer jag med receptet på Semlorna och mandelmassan.. Ha det så gott så länge!! Ska försöka få några timmar sömn inatt!! Och vad roligt att ni vill följa min Blogg!! Mvh Milla

1 kommentar:

  1. Klart att du en dag skall ha ett hus på en stor tomt så du får plats med både bakstugan och dina höns :)

    SvaraRadera