måndag 26 april 2010

Sponsor

Ni har väl inte missat dom underbara Skålarna, Gratängformarna m.m från GERBERA AB??
Jag har den största degskålen som GERBERA har i lila, degskålen fick jag av min sambo när jag fyllde år.. Fullkomligt älskar den!!
Allt är ugnsfasta så du kan ha allt i ugnen för baka eller laga maten i. Och så är dom ju så vackra att titta på!!
Från ugnen direkt på bordet för att serveras ur!!
Lite mer om GERBERA AB texten är kopierad direkt från deras hemsida kika in!!
Välkommen till GERBERA AB , vi har den handgjorda keramiken som tillverkas i Portugal, med färg och inspiration från Provence. Populär hos TV- kockarna för sin goda kvalitet och de glada färgerna! Alla produkter är ugnsfasta och finns i 12 färger. Och det är vi som har originalet. Alla våra butiker i Norden finns på återförsäljarsidan. Webb- butikerna finns under w. OBS!!!!
Gerbera rensar lagret på utgående produkter, samt varuprover lördagen den 8 maj mellan 10-16.00. 50% rabatt eller mer!
Hälsa på oss på Chamottevägen 6 2tr, Gustavsberg (i gamla porslinsfabriken). Telefon: 08- 570 332 32
Välkommen!

2 kommentarer:

  1. Åhh dom är underbart vackra! Önskar mig sådana, men pengarna får tyvärr gå till annat för dom e banne mig inte billiga :(

    SvaraRadera
  2. Dom är inte så dyra!! Min stora degskål jag fick av min sambo kostade 389 kr det är ju inte så dyrt.. Med tanke på den är handgjord portugisisk terrakottalera.

    All keramik från Gerbera är ungsfast, tål mikrovågsugn och diskmaskin. Efter en tids användande får keramiken en vacker rutnätspatina.

    Jag har haft min i 4 år och den blir bara vackrare för varje användning!! :O)

    SvaraRadera