måndag 24 maj 2010

Lite nytt till köket!

Jag har unnat mig att köpa Jättefina och praktiska tvättbara disktrasor i 2-pack från Iris Hantverk. Valde ljusrosa och turkos. Och så passade jag på att köpa mig nya Kökshanddukar med våffelstruktur från Himla. Säljs i 2-pack för endast 59:- med 2 handdukar i samma färg jag valde färgen flamingo och dom andra fick bli i färgen bone.. Visst är dom snygga. Jag köpte dessa från en butik på nätet som heter InneoLinne. Dom har massa snyggt till hemmet!! Smabon tror att jag har fått fnatt!! Har blivit hel tokig i färgen Rosa?? Vet inte varför men jag tycker den är så fin.. Har börjar från gå min svarta färg som jag har haft i min liv sedan jag var liten, nu är det pastell som gäller?!! Kanske har man gått och fått en 40-års kris?? Eller vad tror ni?? *skrattar* Nää, jag har nog bara vuxit upp!!!! ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar