tisdag 4 maj 2010

Rena rama Julafton!!

Idag har jag haft fullt upp med att öppna paket!! ;O) Så roligt att det nästan kändes som Julafton!!
Jag har fått ett till av min samarbetsparter Dr.Oetker Kolla in vilka bra bakgrejer jag fick!! Perfekt nu till det stundande storbaket!! ;O)

Det var allt ifrån Dr.Oetkers Bakpulver,vanlijsocker, gelantinpuler, bikarbonat, strössel, essenser, vanlijstång, pyntgelé, chokladlöv, chokladbokstäver.. och myckert mera som ni ser!!

Jaa, allt som man behöver till att baka cupcakes eller tårtor.. Får se vad jag hittar på!!

Tack Dr.Oetker så mycket för det otroligt fina paket och för ett fortsatt gott samarbete!

Glöm inte att kika in på Dr.Oetkers hemsida för en massa idéer och tips till olika recept!!

3 kommentarer:

  1. oj oj vilka härliga grejer du har fått :)

    Härligt! Nu är det bara att sätta igång :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska blir så roligt att prova allt!!

    SvaraRadera
  3. Härligt Milla :) Kul att vi snart skall ses igen

    SvaraRadera