tisdag 4 maj 2010

Min Beställning har kommit!!

Jag har beställt några saker från Casual Living som jag hämtade ut idag! Casual Living är en också en utav mina samarbetspartners. Jag hade beställ en Bakform Bavaria 2,4 L Bundt Pan (Nordic Ware) Lite info om den:Bakform från Nordic Ware i kraftig teflonbelagd aluminium som går i arv i generationer. Kan användas till allt från att fysa glass i till att baka ett fyllt matbröd. Har alltid önskat mig en sådan form, så nu köpte jag mig en! Sedan beställde jag 3st av min älsklings form "Viola"och 1st "Camen Röd". Och sedan blev jag sugen på boken om Kalasgoda Muffins!! Så då köpte jag den med!! Och det roliga med en är att den är skriven av en av mina Samarbetspartners, det visste jag ju inte innan!! ;O) Det är ju Självaste Christina från Kalasform!! Allt detta som jag har köpt kan du också köpa, på Casual Livings nätshop!

1 kommentar:

  1. Milla! Vilken vacker bakform. Den har jag missat.Underbar att vila ögonen på. Längtar att få smaka något som du har bakat i den vackra bakformen. Hälsning från mamma.

    SvaraRadera